donderdag 17 september 2015

Hier ben ik weer ...



Na lang weggeweest, hier ben ik weer!!!

Jullie zullen wel hebben gedacht, waar is ze dan?
Druk, druk en nogmaals druk. Het waren de laatste tijden druke dagen voor mij en mijn Gezin.
Wat tegenslagen, maar zoals ik altijd zeg.

"Ik word alleen maar sterker en wijzer van :-)"

Natuurlijk met een dikke smile op mijn gezicht.

De Kids zijn op hun nieuwe School, hele leuke School en leuke Leerkrachten.
Ze vonden het allemaal spannend in het begin, maar het gaat perfect.
Al nieuwe vrienden gemaakt en natuurlijk weer lekker spelen bij elkaar.

En jullie raden het al, ook op deze School werd mij gevraagd om mijn creativiteit te delen met de Kids en natuurlijk gaan we dat doen :-)

Dus heb ik voor komende Dinsdag al de eerste Workshop haken met de Kids en Sem die mag de eerste les gaan geven, met mij als zijn assistente.

En ja hoor, ik ben weer de Klassenouder van Annelies haar klas.

Dus deze dagen weer mijn hersenen op volle toeren om allemaal leuke dingen te gaan bedenken met en voor de Kids.

Dus jullie zijn weer up to date :-)

Ik ben er weeeeeeeer!!!

Hahahahaha ...

Voor nu wens ik jullie allemaal een fijne avond en ben er snel weer.
Big kissesssss

Greetz,

Nena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten